Perşembe, Mayıs 28, 2009

center of gravity




6 yorum:

la luz dedi ki...

prada on the grass!!!

lula dedi ki...

hep "on the bus" olacak değil ya, bazen de çimlerde dolanacak tabii. konuya ilişkin diyaloğu yarın aktaracağım canım, hiç merak etme.

la luz dedi ki...

aktar..
bi de ben o sol köşedeki fıstık yeşilli şeyi merak ettim o konuda da detay bilgi alabilirsem sevinirim.
kind reg.

lula dedi ki...

gazeteden önder'le aramızda şöyle bir diyalog geçmişti:
- zenginsin kızım sen, inkar etme.. etiler'in gülü..
- değilim be.. o eskidendi.. param olsa şimdi faturamı öderim..
- hadi oradan.. kesin markadır çantaların filan.. pradan vardır mesela, di mi?
- a a, nereden bildin? var bir tane pradam.
- dedim işte..
- ama eskiden almıştım. ben şimdi onunla otobüslerde sürünüyorum.
-(gülmeler) belgeselini çekmeli senin..
- tamam. adı da "prada on the bus" olsun.. =)

lula dedi ki...

sol köşedeki fıstık yeşiline gelince.. içinde ebranın poğaçalarının olduğu bir plastik kap kendisi..

la luz dedi ki...

i knew the story hon..:)