Çarşamba, Eylül 02, 2009

ama 'evcil' ne demek?


10 yorum:

dnzkz dedi ki...

bir gün çok çok zengin olup, "şu eski kıyafetlerimi kimlere kimlere savursam" diye düşünürsen, o üstündekini hiç çekinmeden ve istediğin edayla yüzüme fırlatabilirsin lulacım =)

lula dedi ki...

ah.. doğum günü armağanı olmasa, senindi o çoktan deniz kızı.. =) izci sözü.

dnzkz dedi ki...

aa kutlu olsun öyleyse baby! hem zaten benim lula meleğim var kapımda asılı, her gün görüyorum, bana yeter =)

lula dedi ki...

ama senin için çok gizli tasarım planlarım var denizin kızı.. =) umarım elimde patlamaz. sıkı tutun bakalım!!

dnzkz dedi ki...

yaşasın! ben de senin için bir hikaye yazarım =)

la luz dedi ki...

=)suprisingly stunning

lula dedi ki...

sen bir de hediye paketini açınca hayal et beni.. =) elim ayağıma gözüm kulağıma dolandı.. =) oracıkta çektim üstüme kendisini ve görenler hayran kaldı. cidden.. =)

la luz dedi ki...

şimdi bu kimin hediyesi diye sorsam buradan ayıp olur mu ?

lula dedi ki...

olmaz canım. sor. =)

Unknown dedi ki...

http://www.dailymotion.com/video/x3b5pw_great-lake-swimmers-your-rocky-spin_music