Cuma, Mayıs 21, 2010

yolun sonu haydut ini

epeydir iş görüşmesine gitmiyordum. biraz gerildim önce. sonra bir baktım hep aynı şey oluyor. yaşınızı hiç göstermiyorsunuz, allahım ne de 'cool'sunuz, iş temposu sizi yormasın, biraz narin duruyorsunuz.. aşağı yukarı hep bu demeçler.. sonra görüşme bitince kendimi dar attığım sokakta hemen mutsuz olup telefona sarıldım. kimi arasam evde yoktu. bilmediğim sokaklarda hep çok tedirgin oluyorum. bütün işlerden tiksinebilir miyim dedim içimdeki polise, izin vermedi. her zaman olduğu gibi hiçbir şey olmamışçasına eve geldim, bir kahve yapıp müzik dinledim.. allahım ne de cool'dum, kendime gıpta ettim.

8 yorum:

la luz dedi ki...

coolsun tabi yalan mı diyorlar sanıyorsun?

lula dedi ki...

kendi işimi kurmanın zamanı gelmiş la luz. kötü komşu ev sahibi yaparsa, kendini bilmez iş verenler de iş sahibi yapar. kadın girişimciler kredisi alıp 20 yıl içinde singapur'a uçak pazalayacağım.. =) az sabır.. o da olmazsa cemil topuzlu'da sahne alacağım. =)) bob dylan'dan hemen önce..

la luz dedi ki...

=)))çok yaratıcısın lulam neden hemen bir kitap yazmaya başlamıyorsun?

lula dedi ki...

=))))

koca gezmen lula: bir trajikomik yaşam öyküsü... tüm seçkin kitapçılarda ve migroslarda. -elif şafak'ın aşk'ının hem solunda-

la luz dedi ki...

bayanlara fosnarçiçeği rengi erkeklere de taba rengi olsun, kapakta da golf club arabasıyla hız yapan bir kız olsun tamam mı?

lula dedi ki...

=))) o kız sen ol la luz.. =) yeni siyah pabuçlarını da giy, hani şu seksapel seksen papel olanları diyorum.. =) sonra kitabım en çok satanlarda 8 yıl kalsın.. =)))

dnzkz dedi ki...

bu kalkınma planında bana da yer var mı?
senden başka yazar almayacağım, söz.

lula dedi ki...

evet, bu şartlarla sana da yer var dnzkz. =) başka yazar çizer dizer büzer yok.. =)