Pazartesi, Eylül 18, 2006

de(li)lik

"tam tepende gökkuşağı var!" dedi bana bugün r. o 13 adımı atıp cama gittim. gökkuşağını görünce derin bir iç çektim. hızımı alamayıp dışarı koşsam ya dedim. ama tuttum kendimi. burası ciddi bir kurum, en ciddiyetsiz elemanı ben olsam da. masama döndüm sonra. aniden kafamda canlandı dün gece gördüğüm rüya. ben gelişigüzel ateş açıyordum sağa sola. elimde bir tabanca, bomboş bir odayı mermilerle dolduruyordum. deli miyim neyim dedim içimden, dışımdansa "poligona gideceğim ben, benle gelmek ister misin sevgi?" dedim. sevgi oralı olmadı. güldü sadece. çaycı bana çay getirdi. ben sustum, sevgi ciddileşti. delilik dedim, hangi delikten başlar kemirmeye bizi?

2 yorum:

la luz dedi ki...

deli değilsin elbet; gönlümün en isabetli ve en telepatik silahşörüsün sen!

p.s. kendilerden korkmuyorum=).

lula dedi ki...

ne yalan söyleyeyim, ben biraz korkuyorum la luz... "delilik öncesi" demiş tezer özlü, "delirmekten bile sancılı".. haklı çıkacak diye ödüm kopuyor.