Cumartesi, Ocak 02, 2010

if we can land a man on the moon, surely i can win your heart

eski sınıf arkadaşları zaman içinde birer yabancıya dönüşüyor ve yabancıların bizi sevmesi çok hoşumuza gidiyor. sevgilisi ünlü bir ressam olan ilkokul arkadaşım resimlerimi görmek istedi. biraz tedirgindim ama yine de gösterdim işlerimi. önce tuhaf bir sessizlik oldu. dudak bükecek sandım ama beklediğimin aksine benden de fazla heyecanlandı. bunlar, dedi, şahane; hem çok naif hem çok heyecan verici ve kesinlikle samimi. öyle mi, dedim şaşkınlıkla. öyle, dedi.

3 yorum:

Ocean in Between dedi ki...

işte bu harika!! nihayet keşfediliyorsun lula!!! <3

la luz dedi ki...

lisedeki fizik hocam anneme birgun toplantida soyle demi$; la luz dunya capinda bir cocuk..simdi aynen ben de sana diyorum dunya capinda bir ressamsin lulam!!

lula dedi ki...

evet artık muhteşem bir ressam olduğum ayyuka çıktı h. . =) şimdi gereğeni yapmalı, muhtekulade yeteneğimi gözler önüne serecek yeni işler ortaya çıkarmalıyım.
lisedeki fizik hocan beni görse gözleri yaşarır la luz.