Cuma, Haziran 02, 2006

olur mu olur

"acaba ne giysen görebilecek miyim bir zaman?"
...
düşünmemem gereken şeyler bunlar. düşününce içim acıyor çünkü. beyni kaslarının arasında sıkışmış o zavallı vücutlardan bile daha zavallıyım şimdi ben. beynim değil ama ciğerim sıkışıyor gibi oluyor bazen, aniden. ciğerlerimin filmini çekerlerse ciğerlerimin artiz olacağını biliyorum icabında. ama ben sigara kullanmıyorum. kullandığım şeylerin kölesi oluyorum. yoksa pembe pabuçları olmadan da hayatını idame ettirebilir insanlar. bense, aman Allahım, ne de acınası duruyorum.. neyse ki taksi şoförleri var. dediğim gibi, yaşama sevincim onlar.. her biri bir diğerinden daha iddialı bu adamlar beni benden alıyor.. kendime gelemiyorum bir süre.. resimle uğraştığımı öğrenince "demek edebiyatçısınız." diyeni kastediyorum elbette. nasıl diye şaşırdığımda da gayet kendinden emin, "e işte resim de edebiyatın bir dalı" diyebiliyor. gülüyoruz özdenle.. hayat bazen çizdiği yerleri geri iyileştiriyor.. birkaç dikiş atılıyor, standart siyah iplerle.. üç yanlışın bir doğruyu götürdüğü yerde, sonsuz dikişler hayattan götürüyor. biz anlamadan..
- özden?
- efendim?
- ..?. . .
- de bitanem
- çok yalnızım be atam!
...
yalnızlıklarımızı diyorum, uç uca eklesek, burdan ığdıra yol olur..

6 yorum:

Adsız dedi ki...

ığdır a
sığdıra
mayıs

ao
200606030937

Adsız dedi ki...

ben ölüyorum ya burda yalnızlıktan. ali de aglamaga basladi ya, biz cok fenayiz burda, bi 911i mi arasaniz napsaniz artik bilemiyorum ki.

lula dedi ki...

zeynep, biz 911'i ararız aramasına da, onlar gelene dek yalnızlık ırzımıza geçmiş, biz ölmüş ve cesedimiz çöp tenekesine atılmış olur.. 911 bu işe yarar işte, yardımdan ziyade hayatımızı film şeridi gibi gözler önüne sermeye..

Adsız dedi ki...

ben döndüm demeye geldim..

uzun uzun oldu ben gideli.. neler olmuş hepsini bi deli okumak istiyorum. satır aralarına eminim bazı notlar düşülmüştür. onları bulup çıkarmaya geldim tuba:)

little prenses.

Yazarken Eğlenen Adam dedi ki...

Taksiciler konusuna katılamayacağım. Neffffret ediyorum hepsinden nefret........

lula dedi ki...

küçük prenses, şeref verdin..