Perşembe, Haziran 08, 2006

sara vs candy

"burçak beni sevmiyor" diyordu ah muhsin ünlü. konuyla ne ilgisi var demeyin, var çünkü. sizin bilmediğiniz ilgileri bilebilir ama anlatmama hakkımı saklı tutabilirim. ayrıca canım bazen beni sevmeyenleri listelemek isteyebilir. ama yakışmaz bana. ne de olsa fransız mürebbiyelerin büyüttüğü bir küçük hanım olarak ben, yerli ve yersiz olan şeyleri herkesten iyi bilirim. uluorta bağırıp küfretmez, dans edip şarkı söylemez ve hatta istesem bile sakız çiğnemesini beceremem. ben, evet, gerektiğinde 10 sara gücünde bir soylu, gerektiğinde 20 polyanna gücünde iyimserimdir. ama asla bir candy olmadım, asla. zira herkes bilir ki kendisi kaltaktır.
ben aslında bunları değil başka şeyleri anlatacaktım. mesela emre bana birkaç ipucu vereceğini söyledi. neymiş onlar diye heyecanlandığımda da duya duya şunu duydum: biri bana aşık olursaymış eğer saçımı çekermiş. en kesin anlama yöntemi buymuş. ben de anlamadım, yarın daha detaylı sorayım diyorum ama asaletim engel oluyor yine..
saygılarımla;
lula "asiltürkoğlu"
(çizdiğim bu şeyin ilham kaynağı da hiç şüphesiz güneştir başkası değil.)

2 yorum:

e. dedi ki...

seni sevmeyen ölsün derdim de demeyim dilersen.. dont forget to meet me at parkorman tomorrow evening, will ya!? and call this 'eatrose' guy and arrange stuff!! i love ya blindly sis!!

la luz dedi ki...

ah lula, emre'ye inanmak çok isterdim;
bilirsin saçımı çekerdi g. çektiği saçların arkasından da bir candy çıkmıştı=(