Perşembe, Aralık 08, 2005

aşk mı? onu ben icat ettim

utanmış mı güneşim? hmm? ben ona ne demişim de o eğmiş başını, yere bakmış? kırmızı mı ona çok yakışmış yoksa o mu kırmızıya renk vermiş, hmm? canı mı sıkılmış? salatasının limonu mu fazla kaçmış? havuçlu kekimden yeterince tatmamış da üstündeki portakal reçeline kaşığını daldırmamış? ne yapmış ya da ne yapmamış da böyle güzel olmuş? hem nasıl da görmemiş benim bıraktığım yerde saatimi, yüzüğümü? küçücük aynasında kahvenin nasıl da yapabilmiş saçımı? hem neden benim profilime bu kadar takmış kafayı? ben profilimi ona armağan etsem olur mu? ya da ben ona çanta yapsam yine, hmm? en çocuksusundan.. üzerinde kocaman puntolarla "love? i invented it" yazan..

6 yorum:

lula dedi ki...

eveeeeeeeet; rüyamda gördüm ben bunu da ondan 08:08 de açtım bilgisarayı..

çanta siparişleriniz itinayla yapılır, dikilir, teslim edilir.

öperim, prensesim.

=)

la luz dedi ki...

güneşin UtAnmamış UtAndırıLmış,
öyle bir reçelin içine bulamış ki kaşığını kimse çıkaramazmış lulasından başka..
aşksa lulam icadına ortak olmak istiyorum en karlısından sonsuza kadar...

Adsız dedi ki...

bende canta istiyorum... hemde 3 yil onnce siparisini werdigimi...;) yalancci canttaci :)

Adsız dedi ki...

Dünyadan sizlere...
Dünyadan sizlere..
Yaw arkadaşlar ne kırmızısı, ne profili ?
Dünyada her gün kaç insan açlıktan ölüyor haberiniz var mı?
Yazdın mı buraya Lula Pakistan'da ölenleri? Günlük ya bu... Torunların okurkan, ninemin zamanında böyle olmuş diyecekler ya...
Herşey aşk ile başlar tabi prenses...
Ama aşk ile bitmez çok zaman...
Aşk bazen özleme çevirir, bazen nefrete..Aşkından ölebilirsin bile..O zaman sonu ölüm olur aşkın...Gördün mü? Ne dersin aşktan bir adım daha öteye gitmeye?

H.

la luz dedi ki...

pervanecim çanta dedin aklıma geldi; ne oldu bizim gusel yüzlerle ellerinle boyanmış çantalar, hmm? herşeyi de lula'dan beklememk lasım:)
bak sana H. bile Pakistanda ölenleri yaz diyo:(

lula dedi ki...

haleeee, ne güzel demişin.. lütfen bir adım öne çıksın haleye katılanlar.. aşkı için ölecek olanlar..
ama fonda leonard cohen "i need you, i don't need you" diyo.. karasızlık genetik mi?

kafası karışmış lula.