Çarşamba, Aralık 14, 2005

bir sinefilin dalağı patlarsa

bu sabah koştur koştur çıktık evden kardeşimle.. milyonları izlemeye kararlıydık lakin her zamanki gibi koşmadan yetişemeyeceğimizi anlamıştık.. ben hep geride kalıyorum zaten yetiştiğimde de kardeşim hep "bu atlas nerde ya, geçtik mi yoksa?" diyor.. ya da daha kötü olanı "üff ya bir daha senle bir filme gelmeye yeltenmeyeceğim.. hep böyle koşmak zorunda kalıyorum.." sanki benim hatam.. neyse.. dalağımızın patlamasına ramak kala atlasın kapısındaydık. gişede patladı ama o dalak merak etmeyin.. iki kişi için oynatmazlarmış filmi.. kız kardeşimle ben, suratlarımız pancar, nabzımız 280.. resmen sinir olduk.. hatta kardeşim hızını alamadı, yolun yarısından geri döndü ve gişedeki kadına "şikayet edebileceğim biri var mı bu durumu?" dedi.. ne çare.. kadın camı kapattı. böyle şiştik yani.. sonra ben bir dolu alış veriş yaptım leyla sakinleşsin diye.. evet o da öyle diyor zaten: "niye sen sinirlenince de ben sinirlenince de sen alış veriş yapıyorsun?" n'apim, ondan daha iyiyim bu konuda.. ve elimi kolumu yine noel baba gibi doldurmayı başardım. ve işte bugün ve hatta son zamanlarda aldığım en güzel şey.. onun dışında üç beş kitap ve bir de yeşil mi yeşil bir şal aldım.. ama yine de kardeşimin sinirini yatıştıramadım.. daha napacaksam? =) neyse.. son olarak birkaç alıntı bugünden..
.
inciden çıkarken;
kardeşim: burda çalışanlar ne şanslı ya, sabah akşam ne zaman isterlerse profiterolün alası önlerinde..
ben: bıkarlar be güzelim..
kardeşim: e bıkana kadar yemiş olacaklar ama..
ben: ..!?!
.
elimde mesnevi, suratım jokeri andırırken;
kardeşim: anlamıyorum ki napıcaksın o kitabı? okuyamadıktan sonra..
ben: ya saçmalama ya.. anlamıyorsun cidden..
kardeşim: sen hiç benim fransızca film aldığımı gördün mü?
ben: ?!?
.
vs. vs..
burdan öpüyorum onu.. en profiterol yemiş halimle..

3 yorum:

la luz dedi ki...

lulam,
bugün hiç keyfim yok evdeki misafirim benimle ofise gelmiş; benim için de alışverişe çıkar mısın?

bir kez daha gözlerimi pörtletir misin?..

Adsız dedi ki...

Ay lula..
Nasıl özendim ana..Evlenmeden önce harca annem..Evlendikten sonra her türlü satınalmayı ev sahibin yapıyor çünkü senin yerine...Veriyosun adamın eline bir ay boyunca kazandığın parayı, oh ne ala memleket...
Neyse..Ben burnumu çekerim..Yeşil şalım olmasa da olur... :(
Ne ucuzmuş senin evinde yaşamak babacım...Kira almıyordun benden,üzerine para bile veriyordun..

AÇ-ıklı hale

lula dedi ki...

duygu sömürüsü yapma hale ya.. =(( ben aşıksın diye, deli gibi seviliyosun diye sömürü yapıyor muyum, hmm?