Çarşamba, Ocak 18, 2006

depresyon: astarı yüzünden pahalı

"falcı mısın sen?"
"hayır.. inanmam ben fala. fetiş nesnem bu benim.. kapalı kahve fincanı.."
..
kendi üstüne kapanması bir şeyin, her hangi bir şeyin, hayranlık verici değil mi? misal bazı insanlar vardır.. sinirlenince susarlar. sinirlenmeyince de susarlar. nasıl oluyor bilmiyorum.. her daim kendi üzerlerine kapanmaya meyilliler. hep üşüyorlarmış gibi, ama başka bir şey var. elbiselerinin astarından rahatsız oluyorlar. hınçlarını eteklerinden değil hep kendilerinden alıyorlar. hayır bu hiç hayranlık verici değil. hayranlık verici olan arızayı sevimli göstermek. hem de farkında olmadan. otobanın en sol şeridinde el frenini çekip arabayı terketmek.. içerdekini umursamamak.. evet bu ürpertici. bir filmin fragmanı gibi. ama naif buluyorum ben böyle ani ve tutarsız haraketleri. hayatımda böyle anlar olduğu için değil; daha çok.. bilemedim şimdi..
.
neyse.. şimdilik bu kadar. bu konuyu irdelemeye devam ederim belki. ilerde. belki bir beş yıl sonra..
.
sincerely;
lula the kor-unmasız. (kelimeleri hecelerine ayırmayı da bilmiyor bu)
.
dip not: bu başlıklar karın ağrısı gibi tınlıyorsa, yapacak bir şeyim yok.. düşünmeden oluyor. hiç düşünmediğim için önce benim sonra başkalarının karnı ağrıyabilir.. bir sinan çetin filmi gibi olmak istemezdim aslında.. üzgünüm.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

ben gormedim yesili boyle yesil, nevri boylesi donuk bir fincan bu derece
nevrotik bir guzelligin dizinde, o yuzden bu saskinligim herhal.... ama cok
ozledim o guzelligi ben... canim kardesim o benim!! in the ghetto'nun
isitildigi 'bloody' bi net cafe'de daha guzel seyler dokulemiyor maalesef
klavyemden canim benim.. edinim son model bir powerbook (15'') bak o zaman
ne guzel commentler yazacagim sana, sen bile sasacaksin :)) neyse bugun bi
t-shirt gordum hergun onunden gectigim t-shirt dukkaninin vitrininde; bir
elvis fotosu -kendisi gayet siritiyor- altinda da yaziyor ki "I am Dead"
gulumsetti beni bi parca da, senle ve sadik okurlarinla paylasayim dedim..
SAdik ne yapiyor sanki.. hala free peach durumlari herhal... neyse hadi
kactim ben!! catch me if you can -nasil kAfiyE ama!!!!!-

e.

lula dedi ki...

sevgili e.;

sensiz burası hayli loş ve tuhaf da bir rutubet kokusu sinmiş gibi.. diyeceğim o ki, elini çabuk, aklını ferah tut..

nevrotik kız kardeşin,
l.

Adsız dedi ki...

yaz sen yaz,
böyle güzel oluyo,
en azından benim için çok güzel.
başkası çatlasın okuyosa eğer?

a
lıına
200601201007

Adsız dedi ki...

bakınız, süzünüz; altuni bey / dünya üzerime kapandı..

lula dedi ki...

a, bu arada, bahsettiğiniz metni okudum anonim bey/bayan.

teşekkür ederim.

l.

Adsız dedi ki...

hiç düşünmediğin için?
hayır...

gerektiğinde bunu yapıyorsun.
gerektiğinde; yani istediğinde.

kim arabanın içinde kalan?
kim yargılayan?

forgive spider
learn

Adsız dedi ki...

it's effective. you had improved your writing. (stronger pen)
shall ı write my name,no when ı write a word end of the passage already notice who am ı,
dear
you are living life so differntly its become clear here .its good you can tell youself and cry whit wispers,everytime ı told you should write only not yourself neither your mom,can people.
and you should fall in love.
ı continoue to write to you
see you tubi