Salı, Şubat 07, 2006

don't worry, we're in no hurry

tatil dediğin bunun gibi bir şeydir sanırım. uyumakla, müzik dinlemekle, kahve yapıp fal baktırmakla, kız çocuklarıyla konuşmakla falan geçer. arada kayılır da. kayarken düşülebilinir bile.. bunun dışında yolculuklar genelde iyidir. yani yolda geçen süreden bahsediyorum. konuşmamakla, beyaz ve kesik çizgileri saymakla geçen süre. hem anlatacak bir şey yoktu belki de. şimdi düşündüm, aklıma bir şey gelmiyor. genel olarak sıkıldım çünkü. babamın arkadaşlarının ailelerinden oluşan kafilede yaşıma yaşı en yakın olan çocuk 8 yaş küçüktü benden. ve kendisi ben yolda mızmızlanmaya "ya bavuldan bir kaç sidimi alabilir miyim?" diye anneme seslenmeme; tüm iyi niyetiyle beyonce sidisini uzatıp, "ege çubukçu da var dilersen.." cevabını vermişti.. gülümseyip, "teşekkürler zeynep ya, biraz bir şey dinlemeyeyim, beynim dönmesin" diyebilmiştim.. işe yaradı mı? hayır. neyse, bunlar sıkıcı mevzular.. ben sıkıcı biriyim. seksen kere dedikten sonra bu lafı eğlenceli olmama imkan yok zaten..
.
.
.
belki daha sonra nokta nokta nokta

8 yorum:

Adsız dedi ki...

yok aslında birbirimizden farkımız ama biz osmanlı kankasıyız...

ao
200602070014

Adsız dedi ki...

keşke alıp dinleseydin be bacım çubukçu'nun cd'yi.. niye naz ettin anlamadım... böylece bir geri dönüş hikayen olur, döndüğünde de böyle patlayıp "yanlış" kolaj yapmaz, artı o hikayeyi anlatırdın.. proust misali sorgulayarak zamansallığı.. neyse döndüm, dibindeyim artık!! bu sebeple selam eder, çamaşır suyunu nerde bulup sıçrattığını anlamadığım o güzel çılgın kahverengi eteğe taziyelerimi -sahi taziye ne yapılır? bilemedim.. neyse işte onu teselli et sen!!!

hürmetler,

e.

lula dedi ki...

kolajım yanlış, yaparken hissettim bunu.. ama olsun, bile bile yanlış yaptım ben onu. yumuşak karnını açsın okuyanlar diye.. hata bizi sevimli kılar. acıdığımız zaman seven insanlarız biz.. -ayak üstü kafa şişirmece-..

uyan bakalım e. uyan da kahvaltı edelim yeniden..

aynı evin içinde mektuplaşan;

l.

Adsız dedi ki...

yeni adres haa....
bakalim burda nasil olacak...
bir okur...

lula dedi ki...

bir okur efsanesi sürüyor demek.. =)

gözümüz aydın;

l.

Adsız dedi ki...

ben bu bir okurun denyo hareketlerini nefretle kiniyorum burdan...aptalca..sadece cok aptalca....

Adsız dedi ki...

adim
i-Kinci okur burada...kim cikarmis anonim falan diye...

lula dedi ki...

i-Kinci de tedirgin edici tınlıyor ama. çok kindar gibi..

hem çok güneşli bu sabah. atıyorum kendimi dışarı. güvenlik görevlisi gömlekle dolanıyor. balı sekiz ölçü yemek geçiyor aklımdan..

hepinize burdan gibi cinerama sly curl parçası eşliğinde iyi günler diliyorum..

l.