Perşembe, Mart 02, 2006

yarının manseti.. simdiden

evet efendim. günlerden perşembe, aylardan nisana 3 var. hayat biraz hınzır ama çokça hızlı olduğu için bunu düşünecek vaktim olmuyor. gazetede çalışmanın iyi yanı da kötü yanı da ertesi günün olaylarını bugünden tüketmek. hani bunca zaman hayatın dününde olan ben, iki kocaman adım atmışım gibi. artık hayatın değilse bile hayattakilerin bir adım önündeyim. oh değil. canıma falan da değdiği yok.
.
- hırslı mısındır?
- hayır, hiç değilimdir..
.
julideyle tanıştım bugün. daha doğrusu yemekten sonra merdivenlerde ayşegülle kırıtıyordum. biri geçti önümüzden. şımarıklığım üstümde olduğu için atıldım: "merhaba, ben lula.." gülümsedi, "ben de julide.." aniden şimşekler çaktı beynimde. gök gürledi ve yağmur yağdı hatta. hayranınızım dedim. gözleri parladı. şu haberinizi şöyle bu haberinizi böyle sevdim derken çay falan içtik. benim teslim etmem gereken haber masamda beni beklerken ben evet böyle hayranlık ettim. sonra ama filmlerdeki gibi son dakkada en afilisinden bir iş çıkarmanın heyecanıyla plazanın merdivenlerinde sektim. kartımı okuttum. slave to the wage klibi gibi durmamak için kalabalıktan sıyrıldım. cam kenarına oturdum. müziğin sesini açtım. yandaki camdan biri asıla asıla el salladı. kimdi bu hatırladım. sesi yankılandı beynimde "çok sevdim ben bunu be.." ya da "ne güzel şey ya bu."... ben de el salladım. sakinleştik. yol başladı. eve gelinceye dek düşünmek için dönüş yolunu beklediğim şeyleri düşündüm. yeterince düşünmemiştim ki geldik. sabah bıraktığım gibiydi sanki her şey. kaldığım yerden devam ettim. biraz daha aç biraz daha yorgun. asansörü kullansam iyi olur diye geçirdim içimden. kendime bademli bir şey alayım mı acaba diye düşündüm. almadım. ayakkabı aldım onun yerine. badem gibi..
.
bu kadar değil ama uyumam gerek takdir edersiniz. erken kalkıp erken yatan biri oldum ben, evet.
.
a bu arada rica etsem hatırlatır mısınız? size bu sabah nasıl bir gösteri yaptığımı anlatacağım. ama şimdi gözlerim esniyor.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

heey tebrikler nazenin gasteci =) mutlu olur umarım..

Adsız dedi ki...

lulaa!!!!!!!!! hayirli olsun!! en cok sana yakisicak gazetecilik biliyorum. Bizi ihmal etme, "haber"siz birakma ama olur mu?! ..

lula dedi ki...

heey, buralardasınız demek. sizi tekrar gördüğüme sevindim. epeydir uğramıyordum da...

bir alkış da kasabaya dönen eski tüfek asker için.. =)

Adsız dedi ki...

bi habermişiz de haberimiz yokmuş.
hay plazanızı yesinler sizin
ay havanız batmasın
ama sen çok daha fazlasını hakkettindi walla...

ao
200603040934

lula dedi ki...

çok daha fazlası dediğiniz nedir ali bey, hmm?

Adsız dedi ki...

uzay üssü...

ao
200603100044