Salı, Kasım 29, 2005

Pervane'ye açık mektup

hayat kısaysa bile dostluk uzun elif.. hani sen bir gece kapıya gelmiştin, elinde bu balonlarla, hatırlıyorsun biliyorum da, yine de hafızayı ara sıra parlatmak gerek. hani bir kez demiştin ya bana, “senden sonra uzun soluklu bir kız arkadaşım bile olmuyor” diye. sonra uzun upuzun mektuplar yazardın, içinden çiçekler çıkan. sadece çiçek çıksa iyi, kuşlar çıkmıştı birinden, birinden kelebekler.. ama hepsinden sen.. hepsinden senin sevgin.. neyse, demek istediğim, bir şey demek istemiyorum. nasılsa sen biliyorsun tüm demek istediklerimi.

sen benim, kim bilir hangi tarihte, şişenin içine koyduğum, mektupsun. nereye gidersen git bendesin.. bilirsin, çıkmaz sokak varsa bile çıkmaz deniz yoktur yeryüzünde.. nice seneler bitanem. nice nice mutlu seneler..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

ya agliim die yapiosun bunu di mi?
cok aglak oldum bende... agliyorum iste... sen benim tek uzun soluklu iliskimsin... dahasi kimsesizligimin, hirpalanmisligimin, eksikligimin tam ortasinda tek saglam-sapasaglam seysin... seni sewiyorum bitanem... sen olmasan dogmamın hic bi anlami olmasdi...

Adsız dedi ki...

Alp abi ve Ali abi..
Ben yorum yapamayacağım... En iyisi sen de yapma :)

En yorum yapmayan ha-lim-le...

Adsız dedi ki...

allam; beni bu hale düşürmeseydin.

la havle ya hale!!!

koyun kasap durumları hoş olmadı walla. :'(

ama unutma ki seni seviyom hale, walla billa.

a.
200511302300

Adsız dedi ki...

Alp abi ve Ali abi...
Koyun kasap durumları ne demek ki?

hale

Adsız dedi ki...

sevgi etrafında pervane olan yapıların yanında 2mizin durumu bambaşka düştü aşka.

hale et derdinde...

a.
koyun
200512011045