Pazar, Haziran 20, 2010

lulaontheair

söylene söylene bir twitter hesabı açtım bakalım. geçen senelerde dnzkz bana bir davetiye yollamıştı ve ben ne kadar lüzumsuz birşey bu, diyerekten icabet etmemiştim. fakat şimdi son derece lüzumlu(!) olduğuna kani oldum. ve sevgilimin yokluğunda, sıkıntıdan bir hesap edindim. (la luz'a da bana eşlik ettiği için teşekkür ediyorum) şimdi, dünyanın en saçma aforizmalarını, evet muhakkak aforizmik konuşulmalıymış twitter'da, yazmak için kolları sıvadım. e şey, merak ederseniz, sahne adım, lulaontheair.

4 yorum:

dnzkz dedi ki...

gereksiz işler şerifi dnzkz

lula dedi ki...

ama çok eğlenceliymiş dnzkz. =) keşkem sen davet eder etmez katılsaydım bu faaliyete..

dnzkz dedi ki...

http://theoatmeal.com/quiz/twitter_addict

lula dedi ki...

dnzkz, yüzde 20 twitter bağımlısı çıktım. düşün yani, bu kadar eğleniyorum ve yüzde yirmi.. yüzde 80 olsam ne olacak kim bilir.. =))