Çarşamba, Haziran 16, 2010

piknik













6 yorum:

la luz dedi ki...

she is already artist, NOW!

lula dedi ki...

ama bu fotojenik olmayan haller ne olacak la luz? =) korkunç çıkmışız hep, ben de emre de.. =)

la luz dedi ki...

yo bence gayet artiz ve fotojeniksin(iz) lulam hatta sizi 2010'nun sempati çifti seçeceğim=))

lula dedi ki...

elalem veriyor makineyi sevdiceğine, geçiyor objektifin karşısına poz üstüne poz.. benim oxfordlu yariminse deklanşöre ikinci basışında elleri karıncalanmaya başlıyor. bu durumda ben de elbette çirkin çıkıyorum fotoğraflarda. yoksa ne kadar muhteşem biri olduğumu aşağılardaki vesikalık fotoğrafımda görebilirsin.. =)

la luz dedi ki...

bak şimdi bu da uzun bir konu; çekme-taxim hattı gibi bunun çamuruna sonra girelim derim ben hem de yüz yüze, olur di mi?

lula dedi ki...

olur beybi.. =) o zamana dek fotoğraf konusunda bir ilerleme kaydetmiş oluruz belki..