Cuma, Nisan 21, 2006

devran döner

işler sarpa sarmaya başladı. şöyle ki, dün eve 10 gibi geldim. babam ve annem sinirli bense yorgundum. gece haberlerine gitmemek gibi bir lüks talep edemeyeceğim için akşam istinye borusan'da bilmemne defilesine gitmiştim. müthiş zevk alıyormuşum gibi sanki, annem "işini buldun, sabah akşam gez, evin yüzünü görme.." gibi laflarla beynimi kemirdi. bilse ki ben akşam orda birbirinden çirkin mankenleri izleyerek sıkılıyordum. gözüm saatteydi. foto muhabir arkadaş işini bitirse de gitsek diyordum. bitse de gitsek.. bitse de gitsek.. bitip de gittiğimizde saat 10'du işte. pijamamı giyecektim ki annem geldi, veee işte o malum cümleleri sarfetti. ben aslında bunları anlatmamak istiyorum. ne anlatsam bilemiyorum. hmmm, mesela gizli mailin sahibi bulundu. sahaflardan onurmuş. başka başka? ne desem başka?
..
pek bir şey diyememişim anlaşılan. günlerden cumartesi şimdi. yeğen bizde. ablamla beraber. susam sokağının orjinaline hasta olan ufaklık lap topun yamacından ayrılmıyor. neyse..
bildirmeye devam edecegim.
lula, etiler, istanbul

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım lodos'un elbette ki varmış bi ingilicce karşılığı da rob ve ben pek bi aval mıyız neyiz... sou'westener gibi de güzelmiş hem bu karşılık, valla ben bu isme bi şiir bile yazardım -yani şair olsaydım... neyse babamın skor tahminini en azından gol sayısı bakımından tutturmasına ne diyorsun.. ben çok eğleniyorum da bununla... bir de anelka 4. ve efsane golunü GS kalesine yolladığında babamın mutuluğu bir de.. neyse uzatmayım bunları konuşalım, başucundayım ;)

lula dedi ki...

sen benim denizden esen lodosumsun. aklımı alan, yerine şaşkınlık koyan.