Perşembe, Nisan 13, 2006

protokolektif

saat 7'yi iki geçiyor. buçuğa 28 var. evet hesap yapabiliyorum çoğu zaman. babam işi bırakmamı söyledi dün sabah. babama inat falan değil, denk geldi daha çok. şef beni akşam haberine yolladı. ödül törenine. foto muhabir levent de vardı. üç dakikada bir "lula eğleniyor musun?" diye sordu. "yaa sorma(!)" dedim ben de hep. 12 gibi geldim eve. üstümü değiştirmeden oturdum, hediye gelen çikolataları yedim. bir üç beş derken kutuyu bitirdim sayılır. kendimi başka şeylere vermeliyim. uzak doğu sporları gibi, yamaç paraşütü gibi.. protokol koltuklarından uzak yerlere gitmeliyim. sevinç bir haber yapmıştı, balayı köyü diye. işte öyle bir şey lazım bana. iyileşme köyü gibi.. iyileşip döneceğim diye not bırakacağım telesekreterime. arkadaşlarım da oralı olmayacak. hep cepten arayacaklar, hiç mesaj bırakmayacaklar odamdaki telefona.. zaten babam da laf etmişti telefonu alırken: "bu zamanda telesekreter ne işe yarar?" diye. bu işe yarar baba. bir insanı mutlu etmeye mesela. ben telesekreter mesajlarıyla mutlu olabilen biriyim. "lulaaaa çok özledim seni.." ya da "lulacım, aradım ulaşamadım, bir ara dön bana." gibi.
sonuç itibariyle saat 7'yi onaltı gibi bir şey geçiyor. servise binip kulaklığımı takıp karanlığa karışacağım birazdan. ben var ya, işte lula, saçmalamamak için hep konserve yapacağım laflarımı.. bugün değil ama belki sonra kullanırım diye..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

gördüm o balayı köyü haberini ama okumadım. çünkü habeirn fotoğrafına bakınca hiç beğenmedim balayı köyünü. hatta 'fena' buldum. fena değil bile diyemeyeceğim. sen beğendin mi bilemiyorum ama simdi pervane'nin de fikrini merak ettim..

Adsız dedi ki...

balayi köyü mü?
ne sacma?
olsa OLSA BALAYİ EWİ OLUR...

Adsız dedi ki...

sayın dostum ao, ne diyorsunuz kuzum?

lula dedi ki...

bir yanlış anlaşılma olmuş. düzelttim. aslında ao düzeltecekti, seni (canavarı) başka biri sandıydı. dedim ona 'o' değil diye.. neyse. her şey ağır ve aksak ilerliyor sayfamda, farkındayım. ama farkındalık seri hareket etmeyi beraberinde getirmiyor maalesef.. =(

öpüyorum hepinizi nikinden..