Pazartesi, Ekim 31, 2005

hale

1 saat kadar evvel; zzzZZzz. telefon. hale. (heyecanlı olan elbette benim)
+ hale?
- dün akşam kardeşini televizyonda gördüm.
+ beni? beni görmedin mi? yanındaydım.
- hayır seni almamışlar.
+ üff ya.. tabii ben istedikleri gibi konuşmadım da ondan.. ee? çok güldün mü?
- he evet, ne anlatıyo bu böyle dedim. farkında mısın lula; hep televizyonda rastlıyorum size, ki ben ne kadar az televizyon izliyorum.
...
evet yazın da beni görmüştü hale televizyonda. özden'in mezuniyetinde kamera burnuma girmiş, kepsiz ve dahi cüppesiz beni yakın ve uzak planlarla çekmişti. ben elbette izleyenlerin yalancısıyım. neyse.. haleyle aramızdaki dostlukta ben hep şımarık ve heyecanlı olanım. o da hep sakin ve vurdumduymaz. bu dünyaya paralel başka bir gezegende çok iyi bir çift olabilirdik hale. (bu ihtimalden korktuğu için sanırım evlendi hale.)
.
+ hale? bayramda görüşecek miyiz?
- hayır..! ( sesinde "bu da nerden çıktı?" tonu)
.
benden çıktı hale. çok göresim geldi seni. hem öyle telefonunun küçücük ekranından anlayamazsın elbisemin güzelliğini...
.
neyse. halecim, ben bir ara uğrayıp öperim o saygıdeğer elini..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hale bak :'

ali
200511011232

GULSUMHALE dedi ki...

Hale yola koymam gereken çok şey olduğundan soğukkanlandım belkide..Belkide yıllarca içimdeki fırtınaları dışarıya vurmak beni bu hale getirdi... Belki, canım eşimin evimize telefon alması beni çok mutlu etti (212 505 ** **) , belki de iftara sadece 2 saat kalması... Muhtemelen lise yıllarında luleli bir lula ile tanışmam benim daha iyi bir okul kazanmamı engelledi. :)
Annem senin adının lula olacağını bilmeden, babamla beraber "luleli" dedi sana sene 98iken..
Halam ne hale geleceğimi düşünmeden adıma Hale dedi...
Canım eşim bana kızınca Hale dedi..
İşim başımdan aştı..
Yoruldum.. hal'siz kaldım...
Şimdilik yeter...Bayramda gel evimize, çikolata yiyelim..Bide pasta...Bide börek.. SÖZ..Sen gel, ben pişiririm..Son olarak, AÇIK BÜFE BRUNCH SERVİSİMİZ BİTMİŞTİR. :)

lula dedi ki...

delisin hale ve bilmelisin ki sizin evin pazar "brunch"ları sen bitirsen dahi bitmez. dediğin gibi gelir biz hazırlarız yine de bitirmeyiz o brunchları.. öyle sevdik öyle yerleştik evine..

hörmetler;

lüleli lulan.